Veden kulutus rajua

Juhannuksen ajan veden kulutus paljujen täyttöineen on nyt tosi rajua. Pumppaamolla molemmat pumput käyvät kuumina ja nostavat vettä täydellä teholla, mutta silti veden paine verkostossa saattaa ajoittain ja alueittain olla hyvinkin alhainen. Nykyinen verkosto ei aikanaan ole suunniteltu näin rajuun kulutuspiikkiin. Toivottavasti vesi riittää.

Hyvää juhannusta!